Εντυπωσιακή η παρουσία του κόσμου στο συλλαλητήριο με αίτημα να μην συμπεριληφθεί ο όρος Μακεδονία σε περίπτωση συμφωνίας με τα Σκόπια στο θέμα ονομασίας.
Πάντως, έκπληξη και ίσως κάποια δυσφορία προκάλεσε η απουσία των δύο βουλευτών Καστοριάς, Ολυμπίας Τελιγιορίδου και Μαρίας Αντωνίου.
Το συλλαλητήριο έκλεισε, με το τραγούδι «Μακεδονία ξακουστή…», «τη Υπερμάχω…» και τον Εθνικό μας Ύμνο.
![“Το Λεμόνι “ – Μία έκθεση ζωγραφικής που αξίζει να επισκεφτείς – [φωτογραφίες]](https://mpetskas.com/wp-content/uploads/2026/06/lmn_26-218x150.jpg)

![Η αποχαιρετιστήρια βραδιά ποτού του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Καστοριάς – [φωτογραφίες]](https://mpetskas.com/wp-content/uploads/2026/06/sek_170626-218x150.jpg)






