Άψογοι οι παραστάτες της σημαίας, οι νέοι μας καταρτισμένοι και επαρκώς εκπαιδευμένοι έδωσαν τον όρκο στην Πατρίδα με παλμό και ενθουσιασμό, που αντήχησε σαν το βροντερό ΟΧΙ του έθνους μας, στα γύρω Καστοριανά βουνά.
Παρέλαση τέλεια, γονείς , συγγενείς και φίλοι κατέκλυσαν το στρατόπεδο και τα γέλια, η χαρά, τα δάκρυα συγκίνησης και η περηφάνια έλουζαν τον χώρο.
Θερμά συγχαρητήρια και καλή θητεία στα παλικάρια μας!!
Γρηγόριος Γρηγοριάδης























