Θλίψη στην Καστοριά για τον θάνατο 53χρονου κατοίκου Άργους Ορεστικού στο κυνήγι σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες. Υπηρετούσε στην Ελληνική Αστυνομία
O αστυνομικός κατέρρευσε στο κυνήγι και μεταφέρθηκε χωρίς τις αισθήσεις του στο νοσοκομείο της Καστοριάς, όπου διαπιστώθηκε ο θάνατος του.






![“Το Λεμόνι “ – Μία έκθεση ζωγραφικής που αξίζει να επισκεφτείς – [φωτογραφίες]](https://mpetskas.com/wp-content/uploads/2026/06/lmn_26-218x150.jpg)













