Με απόλυτη επιτυχία τα Σεμινάρια Θετικής Γονεϊκότητας του Κέντρου Υγείας Άργους Ορεστικού

Ολοκλήρωση των Σεμιναρίων Θετικής Γονεϊκότητας “Triple P” από το Κέντρο Υγείας Άργους Ορεστικού – Νέοι κύκλοι από τον Οκτώβριο

Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε ο κύκλος 4 σεμιναρίων θετικής γονεϊκότητας “Triple P”, ο οποίος διοργανώθηκε από το Κέντρο Υγείας Άργους Ορεστικού. 

Το διεθνώς αναγνωρισμένο πρόγραμμα “Triple P” (Positive Parenting Program) εφαρμόζεται στην Ελλάδα στο πλαίσιο της Εθνικής Δράσης «Προαγωγή Υγείας Οικογένειας και Παιδιού». Αποτελεί μια κοινή πρωτοβουλία που υλοποιείται από το Υπουργείο Υγείας σε συνεργασία με τη UNICEF. Στόχος του προγράμματος είναι η ενίσχυση των γονεϊκών δεξιοτήτων. Παράλληλα, παρέχει επιστημονικά τεκμηριωμένα πρακτικά εργαλεία για μια θετική προσέγγιση στην ανατροφή των παιδιών. 

Η υλοποίηση των συναντήσεων πραγματοποιήθηκε από την κ. Αργυροπούλου Μαρία, Επισκέπτρια Υγείας MA του Κέντρου Υγείας Άργους Ορεστικού. Η κ. Αργυροπούλου καθοδήγησε τους συμμετέχοντες γονείς μέσα από πρακτικές στρατηγικές και ανοιχτό διάλογο. 

Το Κέντρο Υγείας Άργους Ορεστικού και η Διευθύντριά του, κ. Σαρίδη Μελανία, εκφράζουν τις θερμές τους ευχαριστίες προς τον Δήμο Άργους Ορεστικού για την ευγενική παραχώρηση της Δημοτικής Βιβλιοθήκης. Η διάθεση αυτού του φιλόξενου χώρου υπήρξε καθοριστική για την ομαλή διεξαγωγή των σεμιναρίων, ενισχύοντας έμπρακτα τις δομές κοινωνικής υποστήριξης της περιοχής. 

Συνέχεια της δράσης από το φθινόπωρο
Λόγω του μεγάλου ενδιαφέροντος και της θερμής ανταπόκρισης των γονέων, η δράση θα συνεχιστεί. Από τον προσεχή Οκτώβριο θα πραγματοποιηθούν νέοι κύκλοι σεμιναρίων. 

Οι ενδιαφερόμενοι γονείς μπορούν να επικοινωνούν για πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής: 

  • Τηλέφωνο επικοινωνίας: 2467351017 
  • Υπεύθυνη προγράμματος: κ. Αργυροπούλου Μαρία