Η Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου Άργους Ορεστικού ανακοινώνει ότι την Τετάρτη 24 Ιουνίου 2020 θα διακοπεί η υδροδότηση στη νότια πλευρά της πόλης (περιοχή Μπουφάρι και Λάγουρα) και πιο συγκεκριμένα κατά μήκος της οδού προς Τυροκομείο-Λάγουρα.
Η διακοπή κρίνεται αναγκαία λόγω προγραμματισμένης εκτέλεσης υποχρεωτικών εργασιών σύνδεσης νέων αγωγών, στο πλαίσιο του έργου «Εσωτερικό Υδραγωγείο Πόλης Άργους Ορεστικού» και θα διαρκέσει από τις 9 το πρωί έως τη 1 το μεσημέρι.






![“Το Λεμόνι “ – Μία έκθεση ζωγραφικής που αξίζει να επισκεφτείς – [φωτογραφίες]](https://mpetskas.com/wp-content/uploads/2026/06/lmn_26-218x150.jpg)













